Pædagogisk udvikling

Skolen er hele tiden med i mange forskellige og spændende projekter i gang i samarbejde med andre skoler og uddannelsesinstitutioner, kommunen og regionen, erhvervs- og kulturlivet. Projekterne har altid til formål at være med til at forbedre din skole og din undervisning. I mange af projekterne involveres du direkte for eksempel igennem undervisning med fokus på medier som mobiltelefoner, E-bøger, I-bøger, ekskursioner, spændende gæstelærere, og meget, meget andet.

FOR AT YDERLIGERE INFORMATIONER OM SKOLENS PÆDAGOGISKE UDVIKLINGSPROJEKTER KONTAKT:
Rektor Elsebeth Gabel Austin
Mail: au@hj-gym.dk
Telefon nr.: 99 23 45 00

TALENTAKTIVITETER

For dig, der har talent eller blot overskud og appetit på mere, har vi helt særlige aktiviteter, der sætter overliggeren højere!
Der er aktiviteter inden for næsten alle fag. Aktiviteterne som kan foregå både i skoletiden og efter skole og kan for eksempel være ekskursioner, camps, konkurrencer, udlandsture, film, og meget, meget mere…

Igangværende pædagogiske udviklingsprojekter 2019-2022

PROJEKTER OG FAG

ALLE FAG